Regensburg, dat kan een stuk minder! - Reisverslag uit Regensburg, Duitsland van Wolter Vries - WaarBenJij.nu Regensburg, dat kan een stuk minder! - Reisverslag uit Regensburg, Duitsland van Wolter Vries - WaarBenJij.nu

Regensburg, dat kan een stuk minder!

Door: Wolter

Blijf op de hoogte en volg Wolter

02 September 2014 | Duitsland, Regensburg

Vandaag Regensburg verkend. De binnenstad is sinds 2006 Unesco wereldcultureel erfgoed. Dat schept blijkbaar verplichtingen, want overal in de stad is men druk bezig met restauratiewerkzaamheden. Restauratoren van divers pluimage komen hier goed aan hun trekken. Ondanks de vele werkzaamheden blijft het een genot om door de binnenstad te zwerven. Al met al: Regensburg is geslaagd!
Morgen op weg richting Passau.
Groet, P&W

• 02 September 2014 - 18:11

Tjitske:

Fijn om te horen dat Regensburg jullie goedkeuring heeft gekregen.
    Daar zat ik op,te wachten. Nu ga ik ook een keer.
    In één dag naar Passau is weer een hele trip volgens mij. Fiets ze. Tútsje fan Tsjitske

• 02 September 2014 - 20:00

Margriet:

Heel veel succes met de fietserij. Is het hoofd al leeg en zijn jullie al met mooie levenslessen, - ervaringen in aanraking gekomen? Wij verdedigen hier het land wel....... Groet en plezier, Margriet.