Langs de Donau: veel water - Reisverslag uit Donauwörth, Duitsland van Wolter Vries - WaarBenJij.nu Langs de Donau: veel water - Reisverslag uit Donauwörth, Duitsland van Wolter Vries - WaarBenJij.nu

Langs de Donau: veel water

Door: Wolter

Blijf op de hoogte en volg Wolter

31 Augustus 2014 | Duitsland, Donauwörth

Vandaag ons eerste stukje langs de Donau Radweg afgelegd. Nou als het zo moet hoeft het voor ons niet meer. De hele dag heeft het pijpenstelen geregend. Na een poosje waren zelfs de regenjassen doorweekt. Gelukkig niet een hele koude regen, dus kletternat stevig doorfietsen, hield de spieren toch nog een beetje warm. Onderweg aan een meertje even bijgekomen in het thuishonk van een waterskischool. Net een beginnerscursus aan de gang, toch maar niet meegedaan. Wel even nagedacht over het aanschaffen van een wetsuite, want waterskiën en fietsen gaan met dit weer wel erg veel op elkaar lijken!
Als klap op de vuurpijl (nat dus dat liep met een sussen af) kwamen we na 85 km bij een gesloten jeugdherberg in Donauworth aan ( geloof het of niet: geschlossen von 31 August bis 1 September). De camping was wel open......! Wij toch maar een hotel opgezocht. Volop bezig met handdoeken en föhn kleren en schoenen droog te krijgen.
Morgen hopelijk weer wat vrolijker berichten.
Groet, P&W

• 31 Augustus 2014 - 18:10

Tjitske:

O, jee. Daar wordt je inderdaad niet vrolijk van. Hopelijk wordt het bij jullie, net als hier, komende week elke dag beter weer.
    Succes met drogen en opwarmen. Een dikke knuffel.

• 31 Augustus 2014 - 20:14

Gerda Van De Zwolse Ballen! :

Zo heren dat is direct afzien! maar dat kunnen jullie toch wel?! Heel veel mooie momenten en veel plezier gewenst en ook heeeeeel veel mooi fietsweer gewenst. Geweldig wat jullie dioen! ik blijf jullie volgen. liefs gerda uut Lierderholthuus

• 31 Augustus 2014 - 22:34

Ton Vdv:

En dan zeggen ze: er is geen slecht weer, er is alleen slechte kleding.... Het ongelijk van deze stelling is nu bewezen, zo lezen we. Laat ons hopen op beter weer!

Groeten,

Ton vdv

• 01 September 2014 - 08:43

Nicoline:

Lees met veel plezier jullie lekker korte en humorvolle berichtjes. Ga zo door mannen!

• 01 September 2014 - 08:58

Tim: