We gaan als een speer! - Reisverslag uit Nideggen, Duitsland van Wolter Vries - WaarBenJij.nu We gaan als een speer! - Reisverslag uit Nideggen, Duitsland van Wolter Vries - WaarBenJij.nu

We gaan als een speer!

Door: Wolter

Blijf op de hoogte en volg Wolter

24 Augustus 2014 | Duitsland, Nideggen

Vandaag vroeg uit Nideggen vertrokken. Tot aan de Rijn vooral bergafwaarts, dus dat schoot goed op. Daarom maar besloten door te rijden naar Koblenz. We hebben de eerste 300 km erop zitten en de benen worden steeds beter.

De weergoden waren ons vandaag weer uitermate goed gezind, daar waar wij fietsten was het de hele dag droog. Onderweg wel door plaatsen waar natte straten en grote plassen op straat aangaven dat het daar pas daarvoor behoorlijk geregend had. Blijkbaar hebben we een goede verstandhouding met boven.

Het team W&P&T&G raakt steeds meer op elkaar ingespeeld. Een beetje elk en iedereen in zijn waarde laten doet wonderen.

Onderweg komen we uiteenlopende reacties tegen, als we op de vraag "Wohin geht's?" naar waarheid antwoorden "Hoffentlich nach Athen". Het varieert van "Sie sind Irre!" tot "Respekt", in beide gevallen vermengd met een behoorlijk portie ongeloof. Hoe het ook zij, nog 12x zo'n stukkie en we zijn er (als alles zo voorspoedig blijft gaan). Vooralsnog is het volop genieten.
Groet P&W

• 24 Augustus 2014 - 23:09

Tjítske:

Wat heerlijk moet dat zijn: Als een speer gaan ......
    Fijn dat jullie het droog houden. Hoop dat het de komende dagen ook zo is.
    Gewoon niet naar de weersvoorspellingen kijken.
    X tjitske

• 24 Augustus 2014 - 23:20

De Drie:

Mooi is dat, gaan als een speer.. Ik ben net terug en nu al jaloers.
    Super dat uitbreker meezit en naast "irre" en "respect" voorspel ik nu al "wahnsinn!". Desalniettemin: van de Romefietsers krijgen jullie respect!
    Plezier gewenst!

Ton vdv

• 25 Augustus 2014 - 12:23

Gerrie:

Klinkt goed! Fijn dat het voorspoedig gaat allemaal. Maareh.. geen Strava?
    X gerrie

• 25 Augustus 2014 - 14:23

Jelle:

Hey Mannen,
    jullie hebben al zo veel geoefend de voorgaande jaren ,dus ook deze etappe gaat lukken heel veel succes en kom veilig weer thuis.
    wens jullie een heel goede reis met veel contacten.
    Groet Jelle

• 29 Augustus 2014 - 11:37

Jaap Meijer:

waar realisme en waanzin elkaar ontmoeten ontstaat iets fascinerends!